Do -15 % na sve tinte! 😎 -> ! Uštedite sada
Telefonske narudžbe: 01 67 00 165 pon - pet: 8:00 do 16:00
FAQ   •  Načini plaćanja   •  Dostava   •  Garancija   •  Kontakt
  • Telefonske narudžbe
    01 / 67 00 165Besplatna dostava za sve
    proizvode u posebnoj ponudi.
X

Reklamacije

Vraćanje proizvoda

U slučaju da s kupljenim proizvodom iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni, možete nam ga vratiti u roku 15 dana od datuma preuzimanja. Roba mora biti neoštećena i u nepromijenjenoj količini, korištena mora biti u skladu s uputama i zapakirana u originalnoj ambalaži. Tinta ili toner ne smiju biti otvoreni ili već potrošeni. Priložite i kopiju računa.

Paket šaljite na vlastite troškove uz kratak dopis na adresu 

Printink.hr
Dršćevka 4
52000 Pazin 

Reklamacija proizvoda

U slučaju reklamacije proizvoda nazovite na broj telefona 01 67 00 165 ili šaljite poruku na e-mail adresu reklamacije@printink.hr.

Kod reklamacije proizvoda uzmite u obzir sljedeće upute i pravila:

  • Ako se proizvod pokvari u garantnom roku pošaljite e-poštu na: reklamacije@printink.hr ili nazovite 01 / 6700 165, kako bi se mogli dogovoriti o zamjeni proizvoda.
  • U slučaju lažne reklamacije printink.hr – ne vraća proizvod ili otkupnu cijenu proizvoda.
  • Kod predaje proizvod ne smije biti razmontiran!
  • Proizvod mora biti vraćen u originalnoj ambalaži.
  • Obavezno mora biti priložen račun (može biti fotokopija). Pošta Slovenije će preuzeti vaš paket na dogovorenoj adresi, te ga nakon obavljenog servisa/zamjene dostaviti nazad.
  • Ako je proizvod pod garancijom, poštarinu i troškove popravke/zamjene pokriva printink.hr.
  • Reklamirani proizvod će preuzeti poštar Pošte Slovenija po narudžbi od strane printink.hr.
  • Potencijalnu proizvoljno poslanu poštansku pošiljku na našu adresu nećemo preuzeti. U ovom slučaju troškove odbijanja snosi kupac.
  • Molimo,da kod reklamacija uzmete u obzir sljedeću garancijsku izjavu: Garancijska izjava
  • Izjavljujemo, da će proizvod raditi besprijekorno, ako će korisnik poštovati priložene upute za korištenje. Tehit d.o.o. se obvezuje sve kvarove i tehnička pomanjkanja koja bi nastala na proizvodu kod normalne upotrebe, popraviti/zamijeniti u garancijskom roku (45 dana).
  • Proizvođač nudi za imenovani proizvod 1 odnosno 2 godine garancije od dana kupovine ili drugi zakonski određeni garancijski rok uz sljedeće uvjete:
    • kod reklamacije morate predložiti važeći garancijski list i račun o kupovini proizvoda (ili kopije);
    • unutar jamstvenog roka servis smije obavljati samo Tehit d.o.o.;
    • proizvod ne smije biti mehanički oštećen;
    • proizvod mora biti u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini;
    • proizvod mora biti korišten sukladno uputama;
    • kupac mora saopćiti vidljive greške na proizvodu u roku 8 dana od kupovine.

Dodatne informacije u vezi s reklamacijama

Elektronska adresa za reklamacije: reklamacije@printink.hr
U slučaju povrata novca zakonski rok za povrat je 15 dana.