Vjeruje nam više od 60.000 kupaca!
Telefonske narudžbe: 01 / 67 00 165
od ponedeljka do petka između 8:00 i 16:00
  • Telefonske narudžbe
    01 / 67 00 165Besplatna dostava za sve
    narudžbe iznad 500 kuna
Iskanje po modelu:
1
2
3

Često postavljena pitanja - FAQ

Narudžbe, plaćanje i dostava

Koje metode plaćanja su moguće na vašoj Internet stranici?

Kupovinu možete izvršiti kreditnim karticama Mastercard, Visa, Visa Electron, Maestro ili jednostavno plaćajte vašim Paypal računom. Ako želite platiti putem Internet banke, šaljemo vam predračun.

Da li je plaćanje kreditnom karticom sigurno?

Kupovina na našoj Internet stranici je sigurna. Svi podaci se, naime, obrađuju direktno na serveru banke, gdje su se pobrinuli za ispravno korištenje podataka i maksimalnu sigurnost. Vaše podatke s kreditne kartice isto tako ne čuvamo u nijednom mogućem obliku. Redovni pregledi stranice osiguravaju privatnost i sigurnost.

Kako i kada će moja narudžba biti dostavljena?

Sve narudžbe šaljemo putem Hrvatske Pošte. Paket će biti na vašoj adresi sljedeći radni dan odnosno najkasnije u roku od tri radna dana nakon narudžbe. U slučaju dužeg nabavnog roka, o tome ćemo vas obavijestiti.

Da li su troškovi dostave jednaki za sve krajeve u Hrvatski?

Da.

Da li moram kod dostave platiti još neke troškove?

Dodatnih troškova isporučivanja poštaru ili drugom dostavljaću narućenih proizvoda iz web trgovine www.pritink.hr niste dužni platiti!

Nisam dobio/la svoju narudžbu. Što se desilo?

printink.hr nastoji poslati svaku narudžbu pravovremeno na vašu adresu. Obično su sve narudžbe kod naručitelja već sljedećeg dana odnosno najkasnije u roku tri radna dana. Na žalost nemamo kontrolu nad samom dostavom paketa. Ako možda niste kod kuće, tada bi vam trebao poštar ostaviti obavještenje u vašem poštanskom sanduku. Ako paket niste dobili u roku tri dana od narudžbe, kontaktirajte nas putem telefona, elektronske pošte ili razgovora u živo i provjerit ćemo zašto paket niste primili, te riješiti nastali problem.

Mi smo poduzeće, da li možete dostaviti robu s plaćanjem na valutu?

Kod prve narudžbe je možda to teže. Kod sljedećih narudžbi postoji mogućnost izdavanja računa s plaćanjem na valutu. Pošto je platežna nedisciplina dosta veliki problem, svako poduzeće prethodno provjerimo, te kod svakog neplaćanja računa u roku, sljedeću dostavu zaustavimo i opet zahtijevamo plaćanje putem predračuna ili kod preuzimanja.

Mi smo školska ustanova, društvo,... - kako možemo naručiti tintu?

Škole, državne ustanove i društva moraju uz narudžbu poslati narudžbenicu, te imaju pravo na plaćanje u zakonskom roku.

O tintama i tonerima

Što su kompatibilne tinte odnosno toneri?

Kompatibilan tinta je tinta za pisač odnosno kompatibilni toner za pisač koji je proizveden za točno određeni pisač, kojeg je proizvela treća strana – dakle nije proizveden od strane proizvođača pisača. Svi kompatibilni proizvodi moraju proći kroz testiranje i postići strogo zahtijevanu kvalitetu, po pravilu jednaku kao originalni proizvod. Djeluju jednako kao originalna tinta, vrijeme korištenja je jednako, isto tako kvaliteta štampe, jedina razlika je u tome da su mnogo jeftiniji od originala.

Koja je razlika između obnovljene, ponovo punjene i kompatibilne tinte?

Obnovljene i ponovo punjene tinte su jednostavno samo drugačija imena za jednaku stvar. Ovo su reciklirane tinte koje prikuplja treća strana, ponovo napuni i strogo testira, kako bi osigurala jednako visoke standarde, kao što su bili kod prve proizvodnje. Kompatibilna tinta je na novo proizvedena tinta koja nije bila reciklirana. Proizvodi ga treća strana za određene pisače.

Može li korištenje kompatibilnih/prerađenih tinta prouzrokovati probleme?

Problemi ne bi smjeli nastupiti. Problemi koje primijetimo odnose se na nekoliko izuzetaka, koje možemo brzo riješiti jednostavnim mjerama i koje možemo izvršiti sami kod kuće. Ovakve mjere su pokretanje čišćenja glave/tinte, lagano brisanje gumicom čipa na tinti, te pravilno namještenje tinte u pisač.

Koliko stranica ispiše jedna tinta?

Na ovo pitanje ne postoji jednostavan odgovor. Ovo zavisi od pisača, veličine tinte, svrhe tiskanja, kapaciteta stranica i još dosta drugih faktora. Inače, na nekim tintama (HP originali i još neki toneri) je broj stranica točno naznačen, iako praktički broj ovisi o svim prije nabrojenim faktorima.

Što je set za punjenje?

Setovi za punjenje s tintama za tinte su jeftini i vrlo efikasni način kako reciklirati tinte. U setu za punjenje možete pronaći sve što trebate za punjenje tinte. Paketi koštaju okvirno koliko i kompatibilne tinte, no s njima možete postići i do 6 punjenja – izuzetno dobra ušteda.

Reklamacije

Priznali ste reklamaciju tinte/tonera. Što moram uraditi?

Javite nam, da šaljemo na Vašu adresu HP ekspress koji će pokupiti paket i ga dostaviti na našu adresu. Priložite i kopiju računa i u nekoliko rečenica napišite uzrok vraćanja. 

Naručio sam tinetu/toner, ali ne odgovara mom pisaču. Naručio sam pogrešnu/pogrešan. Što mogu uraditi s njom/njim?

U roku 15 dana možete bilo kada zamijeniti tinte koje ste kupili i to bez obrazloženja. Ako ste naručili pogrešne tinte i ako su tinta i ambalaža još neoštećeni, onda ćemo uzeti u obzir cjelokupni iznos koji ste već platili. Paket nam morate poslati o vlastitom trošku na našu adresu. Ukoliko je originalna ambalaža već oštećena, a tinta nekorištena i u plastičnoj ambalaži, u tom slučaju možemo uzeti u obzir djelomičnu vrijednost vraćene tinte/tonera. Ako ste tintu već umetnuli u pisač, tada ga na žalost više ne možemo koristiti za prodaju. U slučaju takve situacije je najbolje da nas nazovete i savjetovat ćemo Vas kako dalje.

Naručio sam tintu/toner, ali ne odgovara mom pisaču. Poslali ste mi pogrešnu. Što mogu uraditi?

Ako smo Vam poslali pogrešnu tintu/toner, molimo šaljite e-poštu na trgovina@printink.hr i savjetovat ćemo Vas kako dalje. U tom slučaju garantiramo zamjenu isključivo o našem trošku.

Problemi s tintama i tonerima

Zamijenio/la sam originalnu tintu s kompatibilnom i na pisaču se mi ispisuje ERROR; svijetli crveno/narančasto svjetlo; pisač je uopće ne detektira, neće ispisivati ; malo ispisuje, zatim se pisač zaustavi ...

Kompatibilni odnosno tvornički obnovljene tinte imaju drugačiji čip, radi čega je moguće da pisač tintu ne detektira odmah. Na čipu koji ima svaka tinta se može pojaviti sloj koji sprječava ispravno djelovanje. Ako tinta na zadnjoj strani ima čip, pokušajte laganim brisanjem gumicom po površini čipa. Pokušajte ponovno umetnuti tintu. Ako i nakon ovog postupka kaseta ne djeluje ispravno vratite nam je i poslati ćemo Vam drugu.

Toner, koji sam umetnuo u pisač ne ispisuje jednakomjerno, pravi mrlje, vidljive su crte po listu ...

Toner izvadite iz pisača te ga lagano protresite i ponovo umetnite. Njime ispišite još oko 10 listova. Ako se greška ponavlja i nakon ovog postupka, onda nam na reklamacije@printink.hr pošaljite kopiju ispisanih listova i navedite kad ste posljednji put zamijenili toner. Ako nakon svih postupaka toner neće djelovati ispravno, onda nam ga vratite (u dogovoru s nama preko telefona ili e-pošte) i poslati ćemo Vam drugi.

Pisač ne prepoznaje tintu, što mogu uraditi?

Najprije provjerite ako je tinta odgovarajuća odnosno kompatibilna s vašim pisačem. Ako niste sigurni onda nas kontaktirajte kako bi vas mogli savjetovati. Sljedeća česta greška je kad tinta nije ispravno umetnuta; kod nekih pisača je možda potrebno koristiti malo više snage, kako bi odgovarajuće umetnuli tintu. Većina ljudi umetne tintu nježnije jer se plaše da nešto ne oštete (ovo još uvijek ne znači da je potrebno koristiti preveliku silu). Ako tinta ima čipove od bakra, možete pokušati čišćenjem čipa tako da lagano gumicom očistite čipove, a zatim ponovo pokušate s ubacivanjem tinte. Ovo obično djeluje kod Epson tinte. Zapamtite da obično nastane problem na samoj tinti, stoga nemojte ubacivati više tinta odjednom. Ako umetnete više tinta može doći do problema, jer nećete znati koja tinta vam pravi problem. Kao i kod većine uređaja i ovdje je ponekad najlakše isključiti pisač i nakon nekoliko minuta ga ponovo uključiti. Ovo, naime, pomaže da se memorija obriše i počinje opet raditi. I konačno, većina pisača ima program čišćenja glave tinte, do kojeg možete pristupiti na pisaču ili putem računalnog programa koji ovisi od marke i modela pisača. Čišćenje glave tinte možete izvršiti tri- ili četiri puta (za bolji rezultat) i tako očistite glave tinte i blokade koje su nastupile.

Upravo smo umetnuli četiri nove tinte u pisač ali ih pisač ne prepoznaje. Što možemo uraditi?

Savjetujemo mijenjanje tinte jednu po jednu a ne sve odjednom. U pisaču može biti, naime, samo jedna tinta koji ima pokvaren čip, a pisač će odbiti sve. Ako pisač ne može automatski ustanoviti koja tinta uzrokuje probleme, onda je preporučeno još jednom umetnuti prijašnje, prazne tinte, te ih zatim postepeno jednu za drugom zamijeniti novima.